הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בורגראנץ' תשקיע שני מיליון ש"ח בקמפיין השרת מנה חדשה

6/08/2015
בורגראנץ' תשקיע שני מיליון ש"ח בקמפיין השרת מנה חדשה

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הפופולארית, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין להשקת המנה החדשה, "סלייסבורגר", ראנץ' ענק המורכב משישה משולשים של המבורגרים, ירקות והרטבים המפורסמים של בורגראנץ'.

הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש אוגוסט, באמצעות משרד הפרסום "מגזרים", תחת הכותרת: "ההמבורגר החברתי הראשון בישראל" ויכלול פרסומת בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

בפרסומת, אשר צולמה בסניף הרשת בתל אביב, נראים ארבעה בני נוער נכנסים לסניף בורגראנץ' ומבצעים הזמנה של מנת ראנץ' בדלפק. הסצנה ממשיכה כאשר בתמורה הם מקבלים מארז, הדומה למגש הפיצה המסורתי, ו'מתווכחים' עם הקופאי כי ההזמנה לא נכונה ונפלה טעות בהכנת המנה, אז נפתח המארז החדש ונחשפת מנת "סלייסבורגר" החדשה.

משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "הפרסומת החדשה לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר המתאים לבילוי ומפגש חברתי וכמו כן את החדשנות והתעוזה במנה החדשנית. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד