חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

AIG בונה קמפיין על תוצאות עדיפות במדדי משרד האוצר

חברת הביטוח AIG תעלה בסוף השבוע בקמפיין פרסומי חדש. זהו הקמפיין הגדול הראשון עם משרד הפרסום ראובני פרידן שזכה בתקציב AIG לפני כ- 3 חודשים. עלות הקמפיין מוערכת ב-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין מתבסס על דירוג משרד האוצר שמתפרסם מזה שנתיים, ובו מדורגת AIG במקום הראשון בתשלום תביעות. בקמפיין מובאות סיטואציות קומיות הממחישות את האבסורד הקיים כיום בשוק בכל הנוגע לטיפול בתביעות ביטוח. הקמפיין יעלה במוצאי שבת בערוצי הטלוויזיה 2 וב- 10 ובתחנות הרדיו, ויימשך למשך חודש ימים. 
 
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG: " במהלך השנים בהן אנחנו קיימים שמנו לנו למטרה לתת מענה לתביעותיהם של הלקוחות, ולהיות זמינים עבורם בכל עת שבה אנו נדרשים לכך. אני חושב שיותר מכל למדנו לשים את עצמנו בנעליהם של הלקוחות ולהתבונן בהם בנקודת מבטם, וזו העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת כיום לכל מי שעוסק בענף הביטוח.,  תשלום תביעת הביטוח מהווה את "רגע האמת" מבחינת הלקוחות, ואנו שמחים  שהנתון החיובי אודותינו לא נעלם מעיניו של משרד האוצר שמצא לנכון לדרג אותנו שנה שנייה ברציפות במקום הראשון מבין כל חברות הביטוח בישראל. אנו נמשיך ונסייע ללקוחותינו ברגע האמת ".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד