הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין גיוס ממוקד בגיקים ל- ZOOZ

12/08/2015
קמפיין גיוס ממוקד בגיקים ל- ZOOZ

חברת הפינטק ZOOZ, פלטפורמת תשלומים לכרטיסי האשראי, מחפשת 100 עובדים בעלי פרופיל יוצא דופן, "גיקים" מוצהרים, שיודעים לקרוא קלינגונית שוטפת, או ידעו לפצח את השפה כמו כל קוד אחר אותו הם מפצחים מדי יום,  לתפקידי פיתוח מגוונים. במסגרת קמפיין הגיוס, שיארך שבועיים, חולקו על גבי רכבים בתל אביב, רעננה והרצליה, כרטיסי טיסה לספינת החלל אנטרפרייז, כתובים בקלינגונית, השפה המתוכננת שפותחה עבור סדרת סטאר טרק  המיתולוגית. בנוס, נתלו פוסטרים וחולקו חולצות הנושאות את לוגו אנטרפרייז במפגשים טכנולוגים.

אבי סולומון מנהלת השיווק של החברה ויזמית הקמפיין: "חברת זוז אינה חברה שגרתית, ולכן אנו מחפשים עובדים שיכולים להתאים לאווירה ולהתנהלות החדשנית שאנו מתווים. חשבנו על הקמפיין כיון שביקשנו לגייס אנשי פיתוח עם ראש אחר בשוק תחרותי מאוד של מגייסים הצדים אחר העובדים הטובים ביותר. אנשי הפיתוח חושבים ועוסקים  בפיצוח וכתיבת קודים. הקמפיין נועד לאתגר אותם לפצח את הקוד בשפת הקלינגון"

 

ZOOZ מאפשרת לקמעונאים לייצר חווית משתמש פרסונלית – הן בנקודת המכירה בחנות והן באינטרנט, באמצעות האחדה של נתוני הלקוח. כאשר תשלום של לקוח מבוצע על פלטפורמת ZOOZ  נתוני העסקה מאוחסנים בצורה מאובטחת במערכות ZOOZ ומאפשרות לחבר את נתוני הלקוח לעסקאות עתידיות שהוא עושה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד