הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

88FM מעלה קמפיין לרגל חגיגות 20

13/08/2015

תחנת הרדיו 88FM של קול ישראל, החוגגת בימים אלו 20 שנים לקיומה, תעלה השבוע קמפיין פרסומי תחת הסלוגן "עושים חשק לנגן כבר 20 שנה". את הקמפיין יצרו שפ"מ, משרד הפרסום Y&R ישראל ומחלקת השיווק של רשות השידור

הקמפיין יעלה במספר מדיות במקביל: ברשתות הרדיו של קול ישראל, בעיתונות הכתובה, בערוץ 1, בשילוט חוצות ובאינטרנט.

גיא בר, מנכ"ל Y&R ישראל מסר: "88FM היא תחנת רדיו מאוד ייחודית וככזו מצאנו שגם קמפיין חגיגות ה-20 צריך להיות יוצא דופן. התגובה האינסטנקטיבית ביותר כלפי מוזיקה טובה היא שבא לך לשיר ולנגן איתה, וזה בדיוק הרעיון עליו מתבסס הקמפיין".

במסגרת חגיגות 20 השנה, ישודרו בתקופה הקרובה ב-88FM ברכות של מיטב הזמרים הישראלים, ספיישלים מפתיעים, ומסיבה משודרת מיוחדת מתל אביב וברלין בשיתוף הרדיו הגרמני תשודר בסוף החודש.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד