הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין דיוק אופטיקס עולה בהיקף מיליון ש"ח

20/09/2015

מותג המשקפיים SPEX לדיוק אופטיקס עולה בימים אלה עם קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן בהשקעה של כ-1,000,000 ₪. הקמפיין יכלול שילוט בתחנות אוטבוסים, מכוונים, קמפיין דיגיטל בפריסה נרחבת ומודעות בעיתונים.

במודעות מככבת פרזנטורית המותג הדוגמנית שיר אלמליח שגם שותפה ועוזרת בבחירת העיצובים והקולקציות, תחת הסיסמא: UNIQUE YUORSELF

ארז כהן מנכ"ל ובעלים משותף דיוק אופטיקס: " הקמפיין תואם את רוח המותג שנותן פתרון ייחודי ואופנתי בשוק משקפי השמש והראייה. הפרזנטורית שיר אלמליח מופיעה על שלטי החוצות לאחר שהייתה חלק פעיל מבחירת העיצובים, הטרנדים וגיבוש הקולקציה. אנו מאוד מאמינים ברשתות החברתיות ולכן ממקדים הרבה מהפעילות הפרסומית במדיה זו."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד