הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון כפר סבא הירוקה במהלך שיווקי בשיתוף רשת אופטיקה

15/11/2015

קניון כפר סבא יוצא במבצע שיווקי רחב היקף, הכולל הפצה של 23,000 יחידות של תלי דלת הכוללים משקפיים, ברעננה, כפר סבא והוד השרון בהשקעה של כרבע מיליון שקל והפצה של 6,000 תלי דלת המעניקים כרטיס מגנטי בשווי 50 ₪ לרכישה בחנויות הקניון – ללא התניית קנייה ועם כפל מבצעים בהשקעה של כ- 300,000 ₪.

 

תושבי הבתים שיגלו על ידית דלת ביתם, שקית קניון כפר סבא הירוקה, יגלו בתוכה משקפיים (ראייה או שמש) אשר חסר להם רכיב להרכבת המשקפיים. הלקוחות יוזמנו לחנות אופטיקה הלפרין שבקניון, להתקנת הרכיב החסר במשקפיים, בעלות סמלית.

 

לדברי אילת מיכלסון, סמנכ"ל השיווק של קניון כפר סבא הירוקה: "כחלק מהחשיבה כיצד למשוך לקוחות לקניון ובהתאם לרוח התקופה, החלטנו לצאת בשיתוף פעולה עם חנויות הקניון ולהציע מבצעים חדשניים במטרה להיטיב עם הצרכנים"

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד