הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין אדום לפלייטיקה בהרצליה בלבד

5/01/2016
קמפיין אדום לפלייטיקה בהרצליה בלבד

תושבי הרצליה ועובדי הרצליה פיתוח הופתעו לגלות ביממה האחרונה קמפיין פרסומי ששטף באדום את שלטי החוצות בעיר. מאחורי הקמפיין עומדת פלייטיקה (Playtika), חברת האינטרנט הגדולה בישראל, חלוצה עולמית בתחום הסושיאל גיימינג (Social Gaming) ומפתחת Casual Games למובייל ולרשתות חברתיות. פלייטיקה מעתיקה את המטה שלה להרצליה פיתוח, ובכך הופכת לבירת המשחקים של ישראל.

 

פלייטיקה, המעסיקה למעלה מ- 1,200 עובדים, קוראת לעובדיה ולשכניה החדשים בהרצליה: Work hard play hard, סלוגן המלווה את החברה ומייצג את ה"אני מאמין" שלה, ואליו מצטרף לוגו אדום בדמות צ'יטה, הלא הוא  הברדלס הטורף, מהיר ועוצמתי, בדומה לפלייטיקה שמובילה בעוצמה בלתי מתפשרת את שוק ההסושיאל גיימינג העולמי.

 

נטע גילון, סמנכ"לית התפעול של פלייטיקה: "אנו נרגשים מהמעבר למשרדים החדשים בהרצליה פיתוח, ואנו שמחים להמשיך לתרום את חלקנו בתעשיית המשחקים המקומית באמצעות ייצור מקומות עבודה למגוון תפקידים מרתקים ופורצי דרך, בליווי של מיטב המוחות ובכירי התעשייה הנמצאים בחוד החנית של החברה. מטרת הקמפיין היא לברך את עובדי פלייטיקה על כניסתם לביתם החדש בהרצליה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד