הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חיתולי בייביסטר יחלקו ערכות להשוואה עצמית בין חיתולים

17/02/2016
חיתולי בייביסטר יחלקו ערכות להשוואה עצמית בין חיתולים

 בימים אלה עלה קמפיין חדש המזמין אימהות להרשם ולקבל ערכת השוואה הכוללת את מגוון מותגי החיתולים בישראל, ולגלות בעצמן את התשובה לשאלה: מיהו החיתול הסופג ביותר.

 

את הקמפיין הבלתי שגרתי הזה מעלה ניאופרם מוצרי צריכה, שרכשה לאחרונה את השליטה במפעל, המייצר חיתולים ומגבונים תחת מותג "בייביסיטר"במפעל בקיבוץ עמיר הקמפיין עולה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס.

 

כתשובה לשאלה מיהו החיתול הסופג ביותר בישראל מעלה החברה קמפיין המתעד בסרטון , ניסוי שנערך בקרב עשרות אימהות שקיבלו להתנסות חיתול לא ממותג. הסרטון  מציג את תגובות האימהות כשגילו שהחיתול שניסו ואהבו הוא לא אחר מאשר "בייביסיטר". 

 

לדברי אילנית רוט, סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "בחרנו במהלך ייחודי וחדשני שיאפשר לאימהות בישראל להתנסות ולהיווכח בעצמן שהחיתול הסופג ביותר, הוא לא אחר מאשר "בייביסיטר"- חיתול המיוצר בישראל, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.אנחנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לשכנע אמהות היא לתת להם להתנסות בעצמן.  זוהי הפעם הראשונה שבה חברה מסחרית בוחרת להציב את המוצר שלה לבחינת הצרכנים אל מול  המותגים המובילים, כדי לאפשר להם לבצע השוואה אמיתית ואת הבחירה הטובה ביותר עבור תינוקם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד