הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין פיס על החיים אחרי אראלה

6/03/2016

באמצע חודש מרץ עולה מפעל הפיס עם קמפיין חדש של מנוי פיס תחת הקונספט: "איך אתם תגיבו כשאראלה תתקשר?". בנוסף לתשדירי הרדיו המוכרים בהם יושמע קולם של הזוכים, יפורסם קמפיין חדש בעיתונות, באינטרנט, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של הפיס, במסגרתו ייחשפו שישה זוכים מאושרים שקיבלו את השיחה המיוחלת מאראלה.

 

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות: "אני רואים חשיבות גדולה בשיתוף הציבור בסיפור המרתק העומד מאחורי כל זוכה וכיצד הוא הגיב לבשורה מאראלה על הזכייה. בקמפיין זה ישולבו תמונות הזוכים- במטרה להבליט את האוטנטיות של הזכייה" הוסיפה נעים שאול.

 

אילן דרור, מנהל אגף קשרי לקוחות במפעל הפיס: "בחמש השנים בהן אנחנו מתקשרים את רגע הזכייה, מצאנו לנכון לעשות שימוש במדיה הרדיופונית בכדי לתת ביטוי לרגע בו מקבל המנוי את ההודעה בטלפון. אנו שמחים מאוד להראות את פני הזוכים האמיתיים".

 

קרדיטים:


דפנה נעים שאול- סמנכ"לית שיווק ומכירות במפעל הפיס

אילן דרור- מנהל אגף קשרי לקוחות במפעל הפיס

חמי פדן- מנהלת מחלקת הפרסום במפעל הפיס

קרן אלפנדרי – תקציבאית פרסום מפעל הפיס

במאי- יניב קציר (סצ'ון)

משרד הפרסום -גיתם

סמנכ"ל קריאייטיב – דני יעקובוביץ

מנהל קריאייטיב – שגיא בלומברג

סמנכ"ל לקוחות – קרן בכר

סופרווייזר - עינב טנצר

תקציבאית- חן כהן

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד