הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

זמן שרב: קמפיין קיץ של מי עדן עם סיון קליין

9/05/2016
זמן שרב: קמפיין קיץ של מי עדן  עם סיון קליין

מי עדן, חברת המים הגדולה והמובילה בישראל, מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות שתייה; החל ממים מינרלים, ברי מים מסוננים ומוגזים וכן היצע מכונות קפה איכותיות לשימוש עם קפסולות הקפה האיטלקי האיכותי Lavazza.

 

מי עדן יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש לקראת הקיץ, שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, וממשיך את השפה הפרסומית החדשה של מי עדן תחת הסיסמא Pure Life. Pure Style. כחלק מהאסטרטגיה של חיזוק הנחשקות למגוון פתרונות השתייה של מי עדן - מים צלולים ואיכותיים, מים מוגזים וקפה אספרסו איטלקי משובח של Lavazza.

 

הקמפיין שמלווה במלכת היופי לשעבר, הדוגמנית סיון קליין ונעמד בהיקף של כ-600 אלף שקלים, מעודד הצטרפות של לקוחות חדשים וקיימים לרכישה ממגוון ברי המים של מי עדן מינרלים או מסוננים וקבלת הטבות ומתנות קיץ לוהטות במיוחד.

 

עופר משולם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מי עדן: "הקמפיין החדש והמרענן לקראת הקיץ, ממשיך את השפה הפרסומית החדשה של החברה, מזמין לקוחות חדשים להצטרף למי עדן, ליהנות ממגוון פתרונות המים של מי עדן, כל אחד לפי העדפותיו וליהנות ממתנות ייחודיות ושוות לכל המשפחה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד