הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון הדר מציג קמפיין עם ירושלמים מהרחוב

3/07/2016

קניון הדר בירושלים עולה בקמפיין קיץ תחת הסלוגן: "להיות ירושלמי זה...." בו יככבו שני ירושלמים: רועי שרון (25) ואודין מרדכי (21.5).  רועי שרון ואודין מרדכי הם אינם דוגמנים מקצועיים והגיעו לקמפיין בעקבות פנייה של קניון הדר בפייסבוק, אשר הזמין את הירושלמים לעבור אודישנים והזוכים יככבו בקמפיין הקיץ של הקניון המקומי.  בנוסף יזכו  ב-1000 ₪ לשופינג בקניון.

 

לאחר היענות רבה, של אלפי מעומדים, נבחרו כאמור רועי שרון (25) סטודנט למחשבים מקרית יובל ואודין מרדכי (21.5) עובדת בסניף של רשת אפריל.

 

הקמפיין יכלול קטלוג שיופץ לכ - 70,000 בתי אב, ברשתות החברתיות, בדיגיטל ופרסום ברחבי הקניון.

 

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר: "מטרת הקמפיין הינה חיזוק הזהות והגברת הקשר  בין העיר ירושלים ותושביה לבין קניון הדר. העובדה כי אנו משתמשים ב"ירושלמיים אמיתיים" כפרזנטורים ולא בדוגמנים מקצועיים, רק מחדדת את המגמה החברתית אשר הקניון נוקט בה זה מכבר. ההבנה שאתה לא יכול להיות מנותק מהקהל שלך הביאה אותנו לפנות ישירות לתושבים ולתת להם את הבמה."

 

קניון הדר ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים ונמצא בבעלות משולבת של  הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן. הקניון עבר הרחבה ושדרוג בהשקעה הנאמדת במאות מיליוני ₪. במסגרת החידוש והרחבת הקניון, נערך שיפוץ מקיף ושדרוג בתמהיל החנויות.  השטח המסחרי של הקניון הוא כ- 25,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד