הפוך לעמוד הבית

נירלט תשקיע 2.5 מיליון בקמפיין חברתי עם ארגון פתחון לב

13/07/2016
נירלט תשקיע 2.5 מיליון בקמפיין חברתי עם ארגון פתחון לב

מנרלטים מכל הלב" שיתוף פעולה ראשון בין חברת נירלט לארגון פתחון לב. לקראת עונת השיפוצים, מעברי הדירה  וההכנות לראש השנה, נירלט חברה לארגון "פתחון לב" במטרה לסייע בגיוס תרומות לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות.

חברת נירלט תעביר לארגון פתחון לב תרומה לרכישת סלי מזון על בסיס רכישה של אחד מצבעי הקירות של נירלט המשתתפים בפעילות.  במסגרת שיתוף הפעולה נירלט תשקיע כ-2.5 מיליון ₪  בקמפיין פרסומי הכולל שילוט חוצות ודיגיטל, פעילות בנקודות מכירה ובקמפיין יח"צ. מדובר במהלך ייחודי וראשון מסוגו בתחום הבנייה בכלל ובתחום הצבע בפרט. 

במסגרת הקמפיין הפרסומי יעלו סרטון דיגיטל במקביל לשילוט חוצות ומיתוג בנקודות המכירה. בסרטון ממשיכה נירלט עם טל פרידמן כפריזנטור, מהלך אותו החלה בקיץ 2015   .

שיר זכאי סמנכ"לית שיווק נירלט : "בקיץ הזה נירלט יוצאת במהלך שיווקי שונה, אשר משלב מעורבות ואחריות חברתית. אנחנו כחברה ישראלית הממוקמת בעוטף עזה שבדרום, גאים על שיתוף הפעולה עם ארגון פתחון לב, אליהם חברנו במטרה לסייע ולתרום סלי מזון עבור משפחות נזקקות. מעתה, בנוסף לכך שצרכני נירלט יהנו מצבע עמיד ואיכותי לאורך זמן, הם גם יזכו להיות שותפים לתרומה חשובה זו למען הקהילה".

ניסים ציוני, מנכ"ל מייסד ארגון פתחון לב: " אני מבקש להודות לשותפינו בחברת נירלט על מהלך פורץ דרך וראשון מסוגו. לא מפתיע שחברה כל כך ישראלית כמו נירלט היא שבחרה להיות הראשונה שנרתמת בצורה כל כך מרגשת  למען החלשים בחברה הישראלית. הערבות ההדדית ושיתוף הפעולה הזה בין מגזרים וחלקים שונים בעם היא סוד כוחנו" .

 

קרדיטים:

משרד הפרסום: גליקמן שמיר סמסונוב

יגאל שמיר – שותף ומנהל מחלקת הקריאטיב

רונן גולדשמידט – שותף ומנהל לקוחות

מירי סלהוב מודעי – מנהלת הפקות

תמיר זוהר – מפיק משרד

עידו כהן – קופי

עוזי שפירא – ארט

תמי מור- מנהלת לקוח

ענבל חיים – תקציבאית

חברת ההפקה – פסקל הפקות

במאי – ירמי שיק בלום

Great digital partners

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד