הפוך לעמוד הבית

מלח הארץ בקמפיין פרסומי להשקת סדרת מטחנות

14/09/2016

חברת 'מלח הארץ', יצרנית המלח הגדולה בישראל, עולה בקמפיין פרסומי שנועד לתמוך במהלך השקת סדרת מטחנות המלח והתבלינים החדשה שמשיקה החברה בימים אלה. הקמפיין, בכיכובן של מטחנות המלח והתבלינים בכבודן ובעצמן, מדגיש את היותן מכילות מלח-ים ועושר גדול של תבלינים.

 

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR, יעלה במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 ובמקביל גם בכל רחבי האינטרנט. המסר של הקמפיין:לתיבול טבעי מושלם – סדרת המטחנות של מלח הארץ.

 

רויטל בן-שחר, מנהלת שיווק גלובלית של "מלח הארץ" מציינת כי "מטחנות 'מלח הארץ' פותחו כדי לתת מענה לטרנד הקולינרי הרחב בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל איכותי וטבעי. המטחנות  טוחנות את המלח והתבלינים במקום ומוסיפות ארומה נפלאה לכל תבשיל. במחקרי צרכנים שעשינו במהלך פיתוח המוצרים ראינו שחווית השימוש במטחנה ועיצוב המטחנה נותנים תחושה של לייף סטייל".

 

קרדיטים: קופירייטר – תומר אברמוביץ',  ארט דירקטור – ליאב גוטשטיין, מנהלת קריאייטיב – דפנה אלטמן, תקציבאית – כרמל ידיד, סמנכ"ל לקוחות – תומר נייס, חברת הפקות – היי ספיד הפקות, יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד