הפוך לעמוד הבית

האיגוד הקרדיולוגי יוצא בקמפיין: "אתה סתום"

27/09/2016
האיגוד הקרדיולוגי יוצא בקמפיין: "אתה סתום"

טל מהרם, איש הייטק,  איבד את אחיו אילן לפני 17 שנים לאחר שזה לקה בהתקף לב בגיל 35, ללא סימנים מוקדמים ובשיא כוחו. התסכול על אובדן האח והידיעה שעם קצת מודעות ייתכן והיה ניתן להציל את חייו, הובילו את טל לעשות מעשה למען העלאת המודעות לבדיקות שיכולות להפחית סיכוי להתקף לב.

לאחר שנים בהן גם הבשיל והתבסס כלכלית,  החליט טל לחבור לאיגוד הקרדיולוגי בישראל בכדי להרים קמפיין מציל חיים, למשימה התגייס משרד הפרסום M&C סאצ'י שיצר את קמפיין ה"סתומים" קמפיין ששואל ישירות כל אזרח ואזרח בישראל: "תגיד, אתה סתום?"

 

הקמפיין שעולה לקראת יום הלב הבינלאומי שחל ביום חמישי השבוע (29.9) יורכב משני שלבים: שלב של טיזר "פרובוקטיבי" ושלב התשובה והגילוי שיורכב מאלמנט של הנעה לפעולה לבדיקת האפשרות להימצאות גורמי סיכון למחלות לב.

 

הקמפיין יתמקד ברדיו, באינטרנט, בשילוט על גבי אוטובוסים ובמודעות בעיתונים.

 

נשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל, פרופ' מיכאל גליקסון: "למרות שנרשמה ירידה במקרי התמותה, מחלות לב וכלי דם הם עדיין מ"הרוצחים" הגדולים בישראל. האיגוד הקרדיולוגי בישראל רואה שליחות במניעת מחלות והעלאת המודעות לגורמי הסיכון בקרב הציבור למען הצלת חיים".".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד