הפוך לעמוד הבית

קמפיין לעמותת SOS באמצעות למל-כהן

6/10/2016

עמותת SOS כפרי הילדים יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות. הקמפיין יתמקד בחסויות בערוץ 2 ובסרטונים ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה בתקופת החגים . משרד הפרסום והקריאיטיב "למל-כהן", נבחר להוביל את הקמפיין. הקונספט של הקמפיין יתבסס על רעיון קריאטיבי "גלגל הצלה לילדי SOS " . עמותת SOS

כפרי הילדים יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות. הקמפיין יתמקד בחסויות בערוץ 2 ובסרטונים ברשתות החברתיות.

 

הקמפיין יעלה בתקופת החגים . משרד הפרסום והקריאיטיב "למל-כהן", נבחר להוביל את הקמפיין.

 

נלי גבע מנכ"ל האגודה:" הקמפיין הוא בעל חשיבות עצומה לרווחתם של ילדי הכפרים. כל תרומה מקדמת אותם ונותנת להם הזדמנות לעתיד טוב יותר. מודעות לכפרים וגיוס תרומות, פועלים ישירות לרווחת ילדים הזקוקים לכך יותר מכל. אנו עוזרים להם , מצילים אותם ממצבים קשים, מעניקים להם משפחה חמה

ויותר מכל- כלים לעתיד עצמאי טוב".

 

מרי ארועתי שגדלה בכפר מאז היותה בת 11:"כפר נרדים היה הבית שלי. הוא נתן לי ביטחון, הרגשת שייכות ושלא מוותרים עלי בקלות. "

האגודה הישראלית לכפרי הילדים SOS פועלת מזה שלושה עשורים בישראל למען ילדים בסיכון והנה חלק מארגון SOS העולמי. האגודה, הפועלת בשיתוף משרד הרווחה, המפעילה מודל מיוחד של שני כפרים לילדים בסיכון בדרום הארץ (כפר נרדים- בערד) ובצפונה (כפר מגדים- מגדל העמק), המוצאים מביתם על ידי רשויות הרווחה ו/או בצו בית משפט. האגודה מעניקה בית חם לכ- 250 ילדים ובוגרים בכפרים בסביבה תומכת חמה ומשפחתית.

 

לתרומות: 5621*

 

ניהול קריאייטיבי: יוסי למל

ארט: עירית עזרא, מאיה זלצר

מדיה: שולי אברהמי

סופרוויזר: יוסי כהן

מפיק: יהונתן ויצמן

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד