הפוך לעמוד הבית

קמפיין חדש של שפ"א למנהלי שיווק ברדיו האזורי

7/12/2016


מדי יום, כמיליון ישראלים מבלים זמן ממושך מאחורי ההגה בעומסי תנועה כבדים, ומכשיר הרדיו הנו אמצעי הבידור המיידי והפופולארי ביותר. כתוצאה מכך הרדיו ממשיך להיות פלטפורמה פרסומית חזקה, נפוצה ואטרקטיבית ביותר. 

 

בדיוק מסיבה זו, השיקה שפ"א באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מהלך שיווקי יוצא דופן וחדשני – מנהלי שיווק של חברות המפרסמות ברדיו הופכים לקריינים ברדיו ליום אחד ומגיעים באופן אישי לקריין את דיווחי התנועה בשידורי הרדיו, כי "אם הפקקים עושים כל כך טוב למנהלי השיווק שמפרסמים ברדיו, למה שאלה לא יפרגנו בחזרה לפקקים?..."

 

אז אם בתקופה האחרונה הופתעתם לשמוע קול לא מוכר בדיווחי התנועה, זה ככל הנראה היה אחד או אחת ממנהלי השיווק שלקחו חלק ביוזמה השיווקית.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד