הפוך לעמוד הבית

אם שותים נוהגים.. קמפיין לתוסף נגד האנג אובר

26/12/2016

חברת התרופות "נוה פארמה" יוצאת היום בקמפיין לתוסף התזונה והפיתוח הישראלי "דרינק אובר" להפגת החמרמורת. חגיגות השנה האזרחית מתקרבות אלינו בצעדי ענק ואיתם גם כמויות האלכוהול שיזרמו לאנשים בגוף ויגרמו בסופו של דבר להרבה ימי מחלה ביום ראשון כתוצאה מהנגאובר.

 

הקמפיין יחשוף לראשונה את הציבור למוצר "דרינק אובר" עם הקראייטיב הפרובוקטיבי : "אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר" להתעורר בלי הנגאובר .

הקמפיין שעלותו עומד על למעלה מ-150 אלף דולר יעלה כבר בסופ"ש הקרוב באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן וייפרס ברחבי הארץ בשלטי חוצות ובעיתונים המובילים.

 

לדברי ניצן פרימור מנכ"ל נוה פארמה :"על פי מחקרים כלכליים, עלות החמרמורת למשק עומדת על עשרות מיליוני שקלים בשנה,  תוצאה של העדרויות מעבודה, ירידה בתפוקה ותאונות דרכים. התכשיר החדש מאפשר להינות מבילוי לילי מבלי לסחוב את הערב ליום המחרת...לחזור במהירות לצלילות ורעננות ובנוסף  למנוע את הנזקים הכלכליים של ההנגאובר".

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד