הפוך לעמוד הבית

עצמל'ה עולה בקמפיין חדש באמצעות ליאו ברנט

16/03/2017

רשת רהיטי הילדים עצמל'ה משיקה קמפיין חדש בכיכובה של מיכל ינאי, הפרזנטורית של הרשת זו השנה ה- 4 ברציפות. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ליאו ברנט, מציג את האסטרטגיה המובילה את הרשת, שבאה להדגיש את היתרון במוצרים שלה – חוזק ועמידות הרהיטים, המזוהה עמה ב-20 שנות קיומה של החברה.

 

הקמפיין החדש מדגיש את חוזק ואיכות המוצרים, באמצעות סדרת סרטונים מצחיקים, בהם הרהיטים עוברים מבחנים מהחיים האמתיים על ידי הילדים, שידועים ככאלה שעדינות היא לא הצד החזק שלהם.

 

סרטי הפרסומת מציגים מספר מצבים המדמים את החיים האמתיים בהם ילדים נמצאים בסיטואציות שונות, בהן ילדה שמסרבת לישון ומקפצת על המיטה או ילד שמחליט שהוא גיבור על ונתלה על המיטה. הדוגמאות הללו באות לחזק את הקו האסטרטגי המוביל של הרשת, קו אשר מדגיש את החוזק והעמידות של הרהיטים, אל מול מבחן החיים האמתיים של הילדים השובבים. 

 

כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, הרשת יוצאת בשלב ראשוני בגל פרסום טלוויזיוני ובפריסת מדיה דיגיטלית רחבה. 

 

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה מוסר : "ב-20 השנים בהן מובילה עצמל'ה את שוק הריהוט לילדים ולבני נוער, הצלחנו לייצר שם נרדף לחוזק ולאיכות. בקמפיין החדש אנו באים להציג את האיכות של הרהיטים שלנו שעמידים בפני מעשי שובבות שקורים בחיים האמתיים. הבטיחות של הילדים היא הדבר החשוב ביותר להורים ואני גאה שברשת עצמל'ה אנחנו שומרים על איכות, חוזק ועמידות שמהווים רף גבוה לכל המתחרים בשוק".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד