הפוך לעמוד הבית

קמפיין חדש של ישראכרט לקידום שיתוף פעולה עם עלי אקספרס

28/03/2017
קמפיין חדש של ישראכרט לקידום שיתוף פעולה עם עלי אקספרס

 

קמפיין חדש וקד"מ יחודי לרגל שיתוף פעולה של ישראכרט עם עלי אקספרס. החברה צילמהסרטון פרסומת נוסף למבצע, בכיכובו של יובל סמו – "טייס התובלה החתיך" . והפעם מטוס התובלה מתרסק בגלל overweight על "אי בודד" (חולות ראשל"צ) , בדרך הוא זורק את חבילות עלי אקספרס מעל תל אביב. ביום שישי האחרון התעוררו תושבי תל אביב, אשר מתגוררים בסמוך לתיאטרון "הבימה", ל"גשם" של חבילות הכוללות מגוון מתנות מאתר את הקמפיין מוביל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

לרגל חגיגות 7 שנים לאתר עלי אקספרס לקוחות קבוצת ישראכרט יזכו להטבה בלעדית נוספת באתר הקניות הסיני עלי אקספרס, אחד מאתרי הקניות המובילים בעולם - המציע מגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים.

 

  על פי נתוני ישראכרט, החברה המובילה את שוק כרטיסי האשראי בישראל, אתר המסחר עלי אקספרס נהנה מפופולריות עצומה בקרב הגולשים הישראלים: בשנת 2016 ביצעו לקוחות ישראכרט כ-3.8 מיליון עסקאות באתר – זינוק של כ -190% לעומת היקף הקניות באתר ב-2015. היקף עסקה ממוצעת באתר עומד על כ-27 דולר.  

במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות ב 2016 תינתן הטבה ייחודית נוספת   ללקוחות ישראכרט, המחזיקים כרטיס בינלאומי, בין התאריכים ה-   26-30/3/2017 הנחה של 5 דולר בקנייה מעל 15 דולר (סכום קנייה מקורי, לא כולל עמלות) בעלי אקספרס. ההטבה מותנית בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט או באפליקציה.

 "אנחנו גאים להיות החברה הישראלית הראשונה שחתמה על שיתוף פעולה עם אחד מאתרי הקניות הגדולים בעולם" , אמר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט, "שיתוף פעולה זה, הנמשך זו השנה השניה,   מספק ללקוחות קבוצת ישראכרט את אחת ההטבות המשתלמות והאטרקטיביות ביותר בעולם ה- Ecommerce , שהשימוש בו גדל מידי שנה בעשרות אחוזים"  

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד