הפוך לעמוד הבית

הזוכים בפיס יצולמו לקמפיין חדש

19/10/2017

מפעל הפיס יעלה בחודש אוקטובר קמפיין חדש שבמרכזו יעמדו מנויי הפיס שזכו בפרס החודשי החדש של טיסה ונופש בניו יורק. במרכזו של הקמפיין תיעוד אותנטי בו מבשרים הזוכים על זכייתם לבן משפחה/חבר שנבחר לטוס עמם לניו יורק. לקמפיין נבחרו 2 זוכים ראשונים, האחד צולם כשהוא מבשר לאשתו על הזכייה והאחר כשהוא מודיע לחבר הטוב שלו שבחר בו לנסוע יחד איתו לניו – יורק.

 

החל מחודש יולי 2017 נוספה הגרלה חדשה לרשימת הזכיות של מנויי הפיס: טיסה ונופש זוגי בן 9 ימים, ביו יורק. על פי העדפות קהל היעד, הורכבה חליפת-נופש ייעודית וייחודית שהולמת במיוחד את מידותיו של התייר שמעדיף את 'ניו-יורק, יו-יורק'. החל מהחודש, המנויים שיזכו בפרס החדש ייהנו מנופש מיטבי הכולל: טיסה ונופש זוגי בניו-יורק, מלונות ברמת 4 כוכבים לפחות, הממוקמים במרכז מנהטן באזור הבילויים של ה-Times Square, ארוחות במסעדות, אירועי תרבות, שיט לאורך חופי מנהטן, סיורים ואטרקציות וזמן חופשי לקניות.

 

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות: "הקונספט  החדש העומד במרכזו של הקמפיין שם במרכז את הזוכים, ממחיש את ההתרגשות  והאותנטיות ונותן ביטוי להתרגשות כפולה גם של אלו שנבחרו  להצטרף לחופשה על ידי הזוכים".

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד