הפוך לעמוד הבית

קמפיין ראשון לחנוך דאום

25/10/2017

חברת התרופות דקסל פארמה, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש ורחב היקף, לרגל השקת תרופה חדשה ללא מרשם בקטגוריית משככי כאבים, בשם "קומבודקס", קפלייה לשיכוך מגוון רחב של כאבים, כגון שרירים, ראש, מחזור, שיניים, גב ועוד.

 

את הקמפיין יוביל חנוך דאום, הנחשב לאחד מהקומיקאים והיוצרים המובילים. זו הפעם הראשונה שדאום יוביל קמפיין פרסומי והבחירה בו נעשתה, בין היתר, הודות לוורסטיליות הרבה שלו כסטנדאפיסט מוביל.

 

קמפיין ההשקה של קומבודקס יעלה בתפוצה ארצית רחבה בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט וניראות בבתי המרקחת ברחבי הארץ. את הקמפיין יוביל סרטון פרסומת שישודר בטלוויזיה הארצית ויגובה ב-4 סרטונים באורך מלא שישודרו במדיה הדיגיטלית.

 

הקמפיין יציג את חנוך דאום כהיפוכונדר הבודק את גבולות הכאב ויוצא לחקור איך הוא יכול להתמודד עם כאבים שונים במקביל, מתוך מגוון הכאבים אותם נועדה הקפלייה החדשה למנוע או להקל. דאום בודק כאבי שרירים על-ידי גרירת משאית באמצעות הפה, לצד התמודדות עם כאבי הראש תוך כדי האזנה צמודה ללהקת רוק כבד, בודק כאבי גב תוך כדי קרב עם ג'ודאית מקצועית, לצד התמודדות עם כאבי מחזור באמצעות חגורה המדמה כאבים אלה ועוד.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד