הפוך לעמוד הבית

בית בלב מעלה קמפיין להשקת דיור מוגן בפתח תקווה

קמפיין חדש לרשת הדיור המוגן ״בית בלב״ בהשקת הבית החדש בפתח תקווה תחת הסלוגן 'חיים חדשים מתחילים בלב'. הקמפיין יהווה את יריית הפתיחה לשיווק הבית החדש בעיר פתח תקווה, והוא מבוסס על דקומנטריה של בני הגיל השלישי ומציג את חיי היום יום שלהם: מה חשוב להם, על מה הם יכולים לוותר ועל מה לא. בני ה- 70 החדשים לא מוותרים על איכות חיים, חיים לפי בחירתם ולא מוותרים על עניין וריגוש בחיים. היום יותר מתמיד, בני הגיל השלישי יכולים להגשים חלומות ישנים, לחלום חלומות חדשים ולהגשימם, להכיר חברים חדשים, ולבנות גם קריירה חדשה. כל זאת מאפשרת רשת בית בלב המובילה במקצועיות ובשרות לבני הגיל השלישי.

הקמפיין שעלותו מוערכת בכ-2 מליון ₪, יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה, בעיתונות ארצית ומקומית, במדיה הדיגיטלית ובשילוט חוצות.

"העלייה בתוחלת החיים, מגדילה את קבוצת בני הגיל השלישי משנה לשנה ומחייבת אותנו כחברה לדאוג גם לאיכות חייהם", מסבירה רחלי טורטון סמנכל"ית השיווק של רשת בית בלב. " כמי שמלווים את בני הגיל השלישי כבר קרוב לשלושה עשורים, אנו יודעים כי מדובר באוכלוסיה המחפשת בראש ובראשונה בית. זאת ראייתנו בכל בתי הרשת, הן בבתים הקיימים והן בבית החדש בפתח תקווה. מעבר לתחושה הביתית עליה אנו מקפידים, אנו שמים דגש על איכות חיים ללא פשרות המחייבת אותנו לדאוג גם לביטחון, לשרותים המותאמים לצרכי בני הגיל,  כמו גם לסביבה חברתית מגוונת, ולאפשרות להמשיך להתפתח ולחוות חוויות חדשות וכל זאת בסביבה עירונית במרכז הארץ".

 רשת ״בית בלב״ מונה כ- 900 יחידות דיור ב-5 בתי דיור מוגן בפרישה ארצית. במקביל, מנהלת הרשת 6 מרכזים רפואיים  שיקומיים ובהם ולמעלה מ- 900 מיטות אשפוז ברחבי הארץ והיא הרשת הגדולה והמקצועית ביותר בתחום  הטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי.

משרד הפרסום:  Parazar של דן בן-ארי ואודי גנס.

חברת הפקה: פארדיסו

במאי: יניב קציר

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד