הפוך לעמוד הבית
יפעת

בזק משיקה סדרת רשת המבוססת על פרויקט הצילום "האנשים של האינטרנט"

1/02/2018
בזק משיקה סדרת רשת המבוססת על פרויקט הצילום "האנשים של האינטרנט"

בזק חוגגת שנה לפרויקט הצילום שלה "האנשים של האינטרנט" המתעד קשת רחבה של ישראלים, העוסקים במגוון תחומים, כאשר המשותף לכולם הוא השימוש באינטרנט כאמצעי העיקרי להשגת מטרתם. הסדרה עצמה נוצרה בהשראת הפרויקט "Humans of New York", שהפך השנה לסדרת רשת מצליחה בשיתוף פייסבוק העולמית. בסדרה הרשת החדשה של בזק "האנשים של האינטרנט", שתושק תחילה בפרופיל האינסטגרם של החברה, הדמויות מספרות למצלמה את הסיפור האישי שלהן, השינוי שחוו והחוויה הייחודית שהתרחשה בחייהם באמצעות, במקרה, בגלל ובזכות היכולת האדירה של האינטרנט

 

בין המשתתפים בפרויקט הצילום: אחים עדי ועומר הבעלים של "קפה בוקה" שהצליחו בעזרת האינטרנט לצאת למאבק להצלת בית הקפה, קובי לוי, עולה חדש מניו יורק שאחרי שנחשף לסרטוני וידאו על צה"ל בחר להגיע לארץ ולשרת בגולני, ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית עמותת VIBE  שפועלת לשיפור התדמית של ישראל בעולם באמצעות בלוגרים, אינסטגרמרים, יוטיוברים שיש להם מאות אלפי ומיליוני עוקבים, יהל צדרבאום שהקימה את החנות האקולוגית הראשונה מסוגה בארץ ועוד ועוד.   

 

מטרת הפרויקט, שצולם ע"י הצלמים אורי טאוב ורונית כהן, היא לתעד את העשייה היומיומית הפשוטה, האותנטית, ולבחון את הרגע בו שינוי מתרחש בחיים וכיצד הוא משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו.  חן ינוביץ מנהלת התוכן הדיגיטלי של בזק מוסיפה: "מדובר בפרויקט צילום ייחודי ואהוב במיוחד, שממשיך את הקו של העשייה של בזק בשנים האחרונות ביצירת תוכן. באמצעות "האנשים של האינטרנט" הצלחנו לייצר קונספט שהוא "בית" לאנשים, כל האנשים באשר הם, ולאפשר להם לספר את הסיפור. אנחנו מבינים שתוכן צריך לתת ערך אמיתי, והצלחנו להגיע לקהלים חדשים באמצעות תוכן רלוונטי, ופרופיל האינסטגרם שלנו הוא עולם אמיתי של השראה, לא כזאת שאפשר למצוא באתר לקניית תמונות ולהכניס לעיצוב בסטודיו של חברת הפרסום".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד