הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת שסטוביץ יוצאת בקמפיין דיגטלי להשקת POOF

8/02/2018
חברת שסטוביץ יוצאת בקמפיין דיגטלי להשקת POOF

חברת שסטוביץ  משיקה בימים אלה  מותג חטיפים חדש !POOF, בקמפיין דיגיטלי באמצעות חברת teenk,  תחת המסר "אוויר זה כיף" כאשר אוויר הינו המילוי הנחשק לחטיף.

 

הקמפיין, שעלותו כ 3.5 מיליון ₪,  מחולק למספר מהלכים שירכיבו קמפיין °360 תחת הסלוגן "חטיף ממולא באוויר מעולה". הכוללים: סרט בשיתוף ערוץ היוטיוב, קידום בסנאפצ'ט , אתגר הפוף, מיוזיקלי ופנייה למובילים ברשתות חברתיות שיתקשרו את החטיף בעמוד הפרטי שלהם.

 

סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ אומרת: "סדרת poof פונה לילדים בגילאי 7-12 הרוצים להרגיש גדולים. הילדים של היום מחפשים את הדבר החדש, עם הפיצ'ר הכי מגניב שיאפשר להם לבוא לידי ביטוי בדרך יצירתית. הילדים היום נמצאים בדיגיטל וברשתות החברתיות - זו השפה של הדור החדש".

 

הקמפיין כולל: סרטון אנימציה   בשיתוף עם ערוץ היוטיוב - The Radar (123K מנויים)

 

עם דמויות הראדר בו מתבצע סיור במפעל של פוף, אותו מעביר לנו המדען הראשי של החברה, ד"ר פוגה. במהלך הסיור רואים מאחורי המדען את כל החדרים בהם מגדלים, מטפחים ויוצרים את האוויר המעולה לחטיף.

 

בחדרים עצמם רואים את העובדים במפעל, קוטפים את האוויר וממיינים את האוויר הטוב ביותר עבור חטיף ה-POOF.

 

קידום בסנאפצ'ט – פוף יהיה המותג הראשון בארץ לצאת עם עדשה ממותגת פוף, על האריזות יודפס הSnapcode שיוביל לעדשה עצמה.  

 

העדשה תופיע לכל המשתמשים בישראל למשך 24 שעות, הסנאפקוד יהיה ניתן לסריקה למשך 3 חודשים.

 

כמו כן יערך אתגר הפוף – על מנת להראות שהאוויר של פוף הוא אוויר שפשוט עושה כיף, תעשה פנייה ל-12 יוטיוברים שיעלו עם אתגר הפוף שישתלב בסרטונים של יוטיוברים ויתפרס על גבי 4 חודשים (החל מפברואר).

 

דוגמא לאתגר: שליח של פוף יגיע לבית של יוטיובר (שאת הפנים שלו לא נראה כי הוא יהיה עם קסדה ממותגת פוף). השליח יחזיק ביד מלא בלונים בצבעים השונים של צבעי השקיות השונות של פוף. היוטיובר יאלץ לבחור לעצמו בלון אחד, וכאשר הוא יעשה את זה השליח יפוצץ לו את הבלון עם סיכה. בתוך הבלון יתחבא פתק עם משימה שעל היוטיובר לבצע מיד עם אחד החברים שלו.
כל המשימות יהיו קשורות לעולמות של אוויר.

 

מיוזיקלי- 15 מיוזריות חזקות עם אלפי ועשרות אלפי עוקבות במיוזיקלי, יעלו את "ריקוד האוויר" ויניע או הצופות שלהן לפעולה ויצירת ריקוד אויר משלהן.

מובילי דעה באינסטגרם – 90 אינסטגרמרים עם אלפי ועשרות אלפי עוקבים שיתקשרו את החטיף בעמוד האינסטגרם האישי שלהם בשפת הקומיקס המאפיינת את עיצוב החטיף.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד