הפוך לעמוד הבית
יפעת

מזרחי-טפחות משיקה קמפיין לבנקאי בלחיצת כפתור

9/04/2018
מזרחי-טפחות משיקה קמפיין לבנקאי בלחיצת כפתור

קמפיין 'זה לא יעבור אם לא תעבור' של מזרחי-טפחות, שבבסיסו שירו של הראפר טונה 'גם זה יעבור', העלה לראשונה על המסך מחאת צרכנים גועשת כנגד מהלכיהם של כמה מן הבנקים לסגור סניפים ולפתח מוצרים דיגיטליים שנועדו להחליף את השירות האנושי: "מצאו תקופה לסגור לך ת'סניף, במקום בנקאי זרקו אותך לאפליקציה. כן, מהיום זה רק אתה מול עצמך ואף אחד אפילו לא שאל אותך..."

 

בעקבות כוונת האוצר ובנק ישראל לערוך רפורמה שמטרתה להקל על מעבר בין הבנקים, מציע מזרחי טפחות בקמפיין המשך, לא לחכות לרפורמה אלא לעבור אליו כבר עכשיו, בלחיצת כפתור אחת, וליהנות מבנקאות היברידית מתקדמת, המשלבת באופן מיטבי בין שירות אישי ואנושי לשירותים דיגיטליים חדשניים.

 

בזמן שהבנקים המתחרים ממשיכים לסגור סניפים, מבטלים את השירות האנושי ושולחים לקוחות לאפליקציה, בנק מזרחי טפחות מחזק את הבידול שלו באמצעות מתן שירות אנושי הנתמך גם באמצעות שרות דיגיטלי, ומדגיש: ' דיגיטל יש לכולם, אבל בנאדם?!'.

 

בקמפיין מופיע דביר בנדק, פרזנטור הבנק שמציע פתרון לאכזבה ולאי שביעות הרצון של לקוחות רבים – לחיצה על 'הכפתור הכתום' בדיגיטל ובאפליקציה שמאפשרת הגעה מיידית לבנקאי אנושי לקבלת שירות.

 

דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: "תפיסת מזרחי טפחות שונה ומבודלת מתפיסת הבנקים המתחרים ונותנת קשת רחבה של אלטרנטיבות לצרכן. בעוד שבבנקים האחרים מצמצמים סניפים ובנקאים, אנחנו מאפשרים ללקוחות קבלת שירות אנושי ומקצועי ובהתאם לבחירתם גם שירות באמצעות כלים טכנולוגיים ודיגיטליים".

 

הקמפיין בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק, ראובני פרידן IPG, יעלה החל מהערב (ראשון ה- 8.4) בטלוויזיה, ברדיו, בשילוט ובדיגיטל.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד