הפוך לעמוד הבית
יפעת

WESHOES עולה בקמפיין בערוץ 12

12/04/2018
weshoes קמפיין. צילום: שי יחזקאל
weshoes קמפיין. צילום: שי יחזקאל

רשת ההנעלה WESHOES עולה בקמפיין חדש בערוץ 12 "קשת" בעלות השקעה של כ -מיליון וחצי ש"ח,  עם 3 סרטונים שונים למותגים המותגים של החברה.

 

זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת WESHOES אמרה היום: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות בחרנו לאמץ שפה ויזואלית, אינסטגרמית ולייצר סרטונים ברוח צעירה הסרטונים של הקמפיין ממחישים את ה DNA של החברה – משפחה, צבעוניות ושמחה".

WESHOES יצרו סרטונים ובחרו לספר דרכם את הסיפור שלהם בעזרת המותגים המובילים:
Moses- מותג כחול לבן המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי, מעניקים תחושה של ריחוף בעת ההליכה. בקולקציה קיימים כ-30 גווני קיץ טרנדיים.
Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם. מאז 1916 ועד היום חורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן:  Ladies first  מותג לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל.
Crocs- המותג הוותיק והאהוב מכולם, ממשיך בקמפיין COME AS YOU ARE המעודד את קהל לקוחותיו לא להתפשר על נוחות ועל מי שהם.
Natural world- המותג האקולוגי שעשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. קשת צבעים מגוונת ואג'נדה סביבתית חשובה מבלי להתפשר על נוחות.


קהל הלקוחות של הרשת מאופיין בנעליים לכל המשפחה החל מהצעד הראשון.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד