הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לפידות מדיקל" עולה בכיכובן קורין גדעון וירדן ג'רבי

15/04/2018

"לפידות מדיקל", יבואנית ומשווקת עדשות המגע Alcon® בישראל, יוצאת בקמפיין המשך נרחב למותג באמצעות משרד הפרסום "Four" ומשרד הדיגיטל ""theysay תוך התמקדות בעדשות המגע החודשיות המתקדמות - AIR OPTIX plus HydraGlyde.

 

את הקמפיין יובילו הטאלנטית ומנחת התכניות "אנשים" ו-"בייק אוף" קורין גדעון, ואלופת העולם והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי.

עבור גדעון, מדובר בפעם השלישית בו היא נבחרת להוביל את קמפיין המותג ואילו עבור ג'רבי, מדובר בקמפיין הראשון אותו נבחרה להוביל.

 

הקמפיין ההומוריסטי, אשר צולם באולם ג'ודו בהרצליה, מתעד קרב ג'ודו בין השתיים, כאשר ידה של ג'רבי על העליונה והיא מנצחת את גדעון שוב ושוב, וכל זאת תחת הסלוגן "נוחות מנצחת".

 

הקמפיין יעלה בדיגיטל בצורה רחבה, דרך כלל האתרים המובילים, יוטיוב, הרשתות החברתיות ונקודות המכירה למשך 3 שבועות.

 

אילן לפידות, מנכ"ל "קבוצת לפידות": "קורין וירדן מייצגות בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של עדשות המגע אלקון: צעירות, מצליחות ולא מתפשרות על איכות ונוחות.

אני בטוח שהקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של עדשות המגע אלקון ואת התחזקותן בקרב קהל מרכיבי עדשות המגע בישראל".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד