הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דואר ישראל בקמפיין בהיקף 1.5 מיליון ש"ח עם ניר וגלי

21/06/2018
דואר ישראל בקמפיין  בהיקף 1.5 מיליון ש"ח עם ניר וגלי

לקראת עונת הנסיעות והחופש הגדול עולה חברת דואר ישראל  בקמפיין חדש בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב וצמד היוצרים ניר וגלי, שמטרתו לעודד רכישת מט"ח בבנק הדואר.

 

בשמת שדה, סמנכ"ל השיווק, המכירות והשירות בדואר ישראל מסרה כי הקמפיין אשר יעלה ברדיו ובדיגיטל, וכן על גבי אוטובוסים ובתחנות אוטובוס נועד להעביר את המסר שמט"ח רוכשים רק בבנק הדואר, המספק מקום אמין  ובטוח לנוסעים לחו"ל. הקמפיין שהפיקו וביימו צמד היוצרים ניר גרבר וגלי אדלבאום, הוא חלק מסדרת קמפיינים של הדואר עם ניר וגלי בשנתיים האחרונות, וגם בו מככבים באופן הומוריסטי דורי המצויר ומגוון חפצים, כאשר הפעם בדרך לשדה התעופה הם עוברים בסניף הדואר ורוכשים מט"ח בצורה אמינה וללא עמלה.

 

קרדיטים קמפיין:

סמנכ"ל שיווק, מכירות ושירות בדואר ישראל: בשמת שדה

מנהל אסטרטגיה ראשי: גיל סמסונוב

סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי

מנהל קריאטיב ראשי: יגאל שמיר

מנהל קריאטיב: יותם שרון

קופי: רונן לוין

ארט: רוברט מיזיקובסקי

מנהלת לקוחות: מורן ביטון

תקציבאית: מעיין רמות

מנהלת הפקה: מירי סלהוב מודעי

מפיקה: מירי ברכה

תסריט בימוי והפקת אנימציה - ניר וגלי (ניר גרבר וגלי אדלבאום)

עיצוב פסקול - גיא שקדי (בייסליין)

בית פוסט: בונקר

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד