הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חגים להוניגמן קידס

30/08/2018
קמפיין חגים להוניגמן קידס

כשלושה חודשים לאחר שמותג הוניגמן קידס נרכש ע"י חברה חדשה המותג מתחיל לשדר ללקוחות "חזרה לשגרה" לאחר שבצעד חריג אושר לפני חודש ללקוחות בעלי הזיכויים לחזור לסניפים ולממש אותם עד סוף חודש אוגוסט, המותג פותח את עונת הסתיו- חורף עם פרזנטורית חדשה, אמילי מנקין – אסייג, בתה של אופירה אסייג, ויוצא בקמפיין טלוויזיוני רחב בהיקף של מיליון שקל להשקת קולקציית חורף 2019.

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרץ ושות' וישודר החל  מ- 25/8/2019 למשך 10 ימים בערוצי הטלוויזיה קשת ורשת 

 

מטרתו של הקמפיין בא לשים דגש על הקולקציה החדשה שכעת נמצאת בסניפים עם מבצע מיוחד לחג ראש השנה ולחזק בקרב הלקוחות את האהבה למותג עם פרסומות מדליקה וקולית שתחבר אותם לאופי הקולקציה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד