הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מעל ל-5 מיליון צפיות מסביב לגלובוס בפחות מיממה לקמפיין הסביבתי

15/11/2018
מעל ל-5 מיליון צפיות מסביב לגלובוס בפחות מיממה לקמפיין הסביבתי

חברת סודהסטרים העולמית,   השיקה קמפיין ויראלי חדש מסביב לגלובוס.   הקמפיין מתמקד בפגיעה הסביבתית הנגרמת כתוצאה משימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. אחת הדמויות הבולטות בסרטון החדש שמלווה את הקמפיין הוא צב ים מזמר ובמהלך הסרטון קורא הצב לאנשים לקחת אחריות, לערוך שינוי פשוט אך משנה חיים, ולעבור לשימוש בפלסטיק רב פעמי. הסרטון משמש כמטאפורה לגבעות הירוקות ולאוקיינוסים הכחולים שבמשך השנים הפכו למלאים בפסולת פלסטיק.

דניאל בירנבאום מנכ"ל סודהסטרים העולמית מסביר:   "פלסטיק הפך למגיפה ואיום על כולנו. אנו עדיין לא יודעים בדיוק מה השפעתו על בריאות בני האדם אך אנו כן יודעים על ההשפעה וההשלכות ההרסניות של הפלסטיק על האוקיינוסים ועל החיות הימיות שבו. בקמפיין זה רצינו לתת קול לבעלי החיים הימיים ויחד איתם לעודד אנשים וחברות לעבור משימוש בפלסטיק חד פעמי לשימוש במוצרים רב פעמיים".       

 

סר רוד סטיוארט   ( (Sir Rod Stewart   , בתפקיד צב הים המזמר, מוביל ביחד עם תור ביורנסון ( Thor Bjornsson   -"ההר" ממשחקי הכס) הכוכבת העולה שרה קתרין הוק

( Sarah Catherine Hook ) ומקהלה ששרה יחד עם חיות הים שנפגעו משאריות הפלסטיק את השיר שנכתב במיוחד לקמפיין זה "Ocean of Change ".

סר רוד סטיוארט הגיב:   "תמיד הייתה לי אהבה גדולה לאוקיינוסים ולחיות הימיות, כשסודהסטרים פנתה אלי שמחתי מאוד להצטרף. אני גאה לקחת חלק בקמפיין הזה שעוזר להעלות את המודעות לבעיית השימוש בפלסטיק החד פעמי ומציע שינוי פשוט של מעבר לרב פעמי".  

הסרטון הושק גם באתר   www.fightplastic.com   בו חברת סודהסטרים מעודדת את הצרכנים לנקוט עמדה נגד השימוש בפלסטיק חד פעמי.

 

דניאל בירנבאום מנכ"ל סודהסטרים העולמית מפרט  "בעוד שבקבוק אחד של חברת סודהסטרים מהווה חלופה לשימוש באלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים, העולם צריך לשנות יותר מאשר את הרגלי השתייה שלו על מנת להילחם בסכנת הזיהום העולמית. כולנו צריכים לעשות כמיטב יכולתנו להתרחק משימוש בפלסטיק חד פעמי כגון, קשיות, כוסות, שקיות ובקבוקים. אני מקווה שקמפיין זה יעודד רבים להצטרף ולבצע את השינוי - זה בידינו".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד