הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין טלוויזיה חדש לרשת WESHOES

29/11/2018
צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

רשת Weshoes   עלתה השבוע עם גל פרסומי בערוץ 12 "קשת" הכולל 4 סרטונים שונים למותגי הליבה של החברה:
Blundstone, Keds, Seventy nine ו- CROCS. WESHOES יצרו 4 סרטונים ובחרו לספר דרכם את הסיטואציות היומיומיות והשגרתיות בעזרת המותגים המובילים. הפרסומת של בלאנדסטון מציגה את הפונקציונאליות, קרוקס מציגים את החידושים לעונה כגון נעלי הפלטפורמה לנשים שגם מופיעים בפרסומת, הגרסה ה"עממית" של קרוקס לנעליים שהוצגו על המסלול בתצוגה של בלנסיאגה. בפרסומת של קדס ישנו חיבור של המותג למקום הטבעי שלו- מותג צעיר, ובפרסומת של מותג הבית  ניתן לראות את הדגש והעצמה של המבחר הרחב שיש למותג להציע עם מגוון מגפיים ומגפונים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד