הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קבוצת לפידות עולה בקמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור החדש פרופסור עמוס רולידר

17/01/2019

"קבוצת לפידות", יבואנית ומשווקת משמיד הכינים "ריזאלטס", משיקה תכשיר חדש בשם ריזאלטס STOP ! ועולה בקמפיין השקה באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת המסר: "הורים- מעכשיו שמים סטופ גם לכינים!". הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, וביניהן קבוצות הפייסבוק "אבא פגום" ו"אימהות משקיעות" וכן בנקודות המכירה.

 

את הקמפיין יוביל פרופסור   עמוס רולידר,   שנבחר לראשונה   כפרזנטור המותג. הקמפיין יכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים ומשעשעים שנעשו בשיתוף פעולה עם קבוצות הפייסבוק הפופולאריות "אבא פגום" ו"אימהות משקיעות". בסרטונים ילמד פרופסור רולידר את ההורים להתמודד עם סיטואציות מורכבות הקשורות לגידול ילדים. למשל, סרטון בו מסביר פרופ' רולידר לסהר בן הרוש, מייסד קבוצת "אבא פגום" כיצד להתמודד עם בעיית ההתארגנות של הילדים בבוקר.

 

אילן   לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות":   " אנו גאים שמומחה לטיפול התנהגותי בעל שם עולמי כמו פרופסור עמוס רולידר הוא הפרזנטור החדש של המותג "ריזאלטס". כבר 10 שנים שאנחנו מקפידים להעניק להורים ולילדים בישראל ערך מוסף בכל הנוגע ליעילות ולחוויית השימוש במשפחת מוצרי ריזאלטס. אני משוכנע שהחיבור עם פרופסור רולידר יחד עם החדשנות המוצרית של ריזאלטס סטופ, יאפשרו לנו להעצים את הערך המוסף להורים ולילדים ולהביא את ריזאלטס לשיאים חדשים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד