הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סודהסטרים עולה בקמפיין חדש לשירות "סודה עד הבית"

4/03/2019
סודהסטרים עולה בקמפיין חדש לשירות "סודה עד הבית"

היוםהשיקה חברת סודהסטרים ענקית המים מוגזים הבינלאומית קמפיין חדש וייעודי לשוק הישראלי של שירות "סודה עד הבית". במסגרת הקמפיין משיקה החברה חבילת "הכל כלול" חדשה ומשתלמת - ב-1 ₪ ליום" הכוללת מכשיר סודהסטרים, מילויי סודה, סירופים לבחירה ובקבוקי הגזה.

 

 

איקה חסין פישר- פישר מנהלת השיווק של סודהסטרים ישראל מסבירה: " יותר ויותר בתים בישראל משתמשים בסודהסטרים, ועל כן החלטנו לשדרג את חווית הלקוח ולהציע שירות המקנה החלפה של מיכלי הגז ללא צורך ביציאה מהבית וזאת ללא עלות נוספת".

 

בסרטון המלווה את הקמפיין החדש מככבים "עצלן" חמוד ות'ור ביורנסון , "ההר" ממשחקי הכס שלמד עברית במיוחד לקמפיין, בו   הוא מככב כשליח המביא את המיכל עד לביתו של העצלן.  זהו למעשה הקמפיין הראשון בו מככב תור ,המכוון לקהל הישראלי הוא הופק על ידי חברת ההפקה "בוראקס" בבימויו של רני כרמלי קריאטיב אלון זייפרט ובבית הפוסט של ברודקאסט.

 

צוות ההפקה הוטס במיוחד לאיסלנד על מנת לצלם את "ההר" ועלותו הכוללת של הקמפיין הינה כ-1.5 מיליון ₪.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד