הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיכל אנסקי בקמפיין חדש לקידום המותג "ברמונדי ישראלי"

12/06/2019
מיכל אנסקי, צילום: אילן בשור
מיכל אנסקי, צילום: אילן בשור

הערב משיקה חברת אקוואטק פישריז, קמפיין בכיכובה של מיכל אנסקי, לקידום דגים טריים מזן הברמונדי תחת המותג "ברמונדי ישראלי" . ההסכם בין החברה לאנסקי נחתם לפני כ- 4 חודשים וצולם בשבוע שעבר. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום Lessismore מקבוצת BDO יכלול טלוויזיה, ופרסום בדיגיטל.

 

הקמפיין כולל סדרה של 4 סרטונים בכיכובה של אנסקי שמקדמים את יתרונותיו של הדג: טרי, בשרני ועסיסי , כאשר בכל סרטון עומדת לצד אנסקי דמות אחרת כמו דמותה של סבתא רחל שחושפת את הסוד שלה לדג חריף של שבת ודמותו של בחור צעיר הדן עם מיכל על איך עושים דג על האש .  הסלוגן  שמלווה את סרטוני הקמפיין הוא "ברמונדי ישראלי הדג של הדייגים".

 

לדברי מורדי ללוש, מנכ"ל חברת אקוואטק פישריז "מיכל אנסקי , דמות מוכרת ומוערכת בתרבות הקולינריה בישראל ידועה בחיבתה לאוכל בריא, טרי ואיכותי, מה שעולה בקנה אחד עם ערכיו של המותג "ברמונדי ישראלי"

 

 

דגי הברמונדי תחת המותג "ברמונדי ישראלי" גדלים בחווה בנגב של חברת אקוואטק פישריז מובילה עולמית בטכנולוגיות לגידול מבוקר של דגי מאכל. דג הברמונדי הישראלי הינו בשרני, עסיסי, בריא וטרי וגדל במים נקיים, בטמפרטורה אופטימלית, במליחות מדויקת ובתנאים מבוקרים וידידותיים לסביבה ולדג שמעצימים את תכונותיו הטבעיות ושומרים על טעמו המשובח.

 

 

קרדיטים:

קריאייטיב-ערן ברקן ורני צלח

הפקה-בבושקה הפקות ופיץ תוכן

במאי-תומר קזיניץ

צלם-עופר בר

סטיילינג-נועה קנריק

עורך און ליין: אנדרה פרידמן

עורך אופליין דניאל ריב

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד