הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חג המולד של TOUS מתמקד בחסרונות האריזה

5/12/2019
אמה רוברטס ל- TOUS. צילום: יח"צ
אמה רוברטס ל- TOUS. צילום: יח"צ

מותג התכשיטים והאביזרים TOUS עולה לראשונה בקמפיין מוזיקלי ייחודי ומציג סרטון בו מככבת הפרזנטורית והשחקנית אמה רוברטס אשר מציג את תכשיטי הקולקציה ואת קופסת האריזה העגולה והאייקונית של TOUS .

 

הסרטון מציג סיפור על עונת הכריסמס שמגיעה וכולם מחפשים אחר המתנה המושלמת להעניק ליקיריהם.

 

השחקנית אמה רוברטס מספרת את הסיפור על ההנאה בנתינת תכשיט של TOUS אך באותו הזמן על הקושי בלעטוף את קופסת האריזה העגולה והאייקונית של המותג.

 

עם נגיעה של גחמות קומיות, הקמפיין חוגג את ההתרגשות למצוא את המתנה המושלמת ומעביר את המסר שלא צריך לדאוג מהעטיפה, כי ברגע שקיבלתם קופסה עגולה, תדעו שזכיתם לקבל תכשיט של TOUS .

 

בקמפיין ניתן לראות את קולקציית NOCTURNE אשר מורכבת מאייקוני המותג: הדובי שמייצג רוך, הירח כסמל של נשיות, הלב מייצג אהבה ועוד. הקולקציה נוצרה לראשונה עם חומר הורמייל- זהב 18 קראט על כסף 925   וכסף סטרלינג 925.

 

בנוסף, בקמפיין מככבת קולקציית LIGHT MESH אשר נחשב כאייקון של קולקציית הקריסמס. הקולקציה מציגה אלמנטים קלאסיים אשר בנויים אחד על השני, בזהב ורוד ולבן 18 קראט ועליהם מונחים יהלומים אשר גונבים את ההצגה.

 

הקמפיין ישודר במדינות ברחבי העולם בטלוויזיה, באולמות קולנוע, רשתות חברתיות, שלטי חוצות ובעיתונות.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד