הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טיב טעם עול בקמפיין שבועות בהיקף 500 אלף ש"ח

18/05/2020
טיב טעם עול בקמפיין שבועות בהיקף 500 אלף ש"ח

רשת טיב טעם יוצאת לרגל חג השבועות במגוון רחב של מבצעים והטבות ייחודיותב- 40 סניפיה ברחבי הארץ, הפתוחים גם בשבת וחג ובאתר המכירות " טיב טעם בקליק " www.tivtaam.co.il . במסגרת ההכנות לחג יעלה בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: " אחרי שבועות בבית, חוגגים שבועות בטיב טעם".

הקמפיין יעלה בעלות של כ -500,000 ₪,   באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי . בדיגיטל וברשתות החברתיות, ומסכי שילוט דיגיטאליים ברחבי הארץ ותשדירי רדיו וחסות במדריך הגבינות של רדיו תל אביב, ומודעות בעיתונים. כמו כן, נראות חגיגית במיוחד בנקודות המכירה וגם קמפיין ייעודי בדיגיטל למגזר הרוסי.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד