הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג דצ'יה משיק קמפיין של וניה היימן וגל מוג'ה

9/07/2020
המותג דצ'יה משיק קמפיין של וניה היימן וגל מוג'ה

מותג הרכב DACIA UK משיק בימים אלה קמפיין שצולם בישראל בבימוי של היוצרים וניה היימן וגל מוג'ה. צמד היוצרים חתומים בן היתר על הקליפים מועמדי הגראמי לקולדפליי וביימו פרסומות למותגים כגון Apple ו Nike .

 

הקמפיין החדש בסגנון "do it yourself"  צולם בדירה תל אביבית, הסרטון מציג את דגם הדאצ'יה דאסטר בעת נסיעת רחוב לילית. אט אט המצלמה חושפת ב zoom out  שמדובר בהפקה ביתית, עם דגם מוקטן של הרכב,  על רקע לילי שמשתקף מהלפטופ הביתי. בשוט הרחב נחשפת ההפקה היצירתית שכוללת רעשי רקע ממכשיר לייבוש שיער ומוצרי חשמל ביתיים נוספים, המדמים רעשי רקע של כביש סואן.  

מגפת הקורונה הביאה עמה סגר כללי ואתגרים לתעשיית הפרסום העולמי והלוקאלי, הקמפיין מציג דרך יצירתית להפיק סרטון קריאטיבי גם בתנאים לא שגרתיים ותקציבים מוגבלים.

 

אדם ווד מנהל השיווק של DACIA UK : "המותג דאצ'יה מציע רכבים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הקמפיין החדש מיישם את עיקרון זה, שהפך רלוונטי יותר מאי פעם, עקב ההגבלות שהביא עמה מגפת הקורונה".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד