הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יקב הרי הגליל עולה בקמפיין דיגיטלי חברתי

24/08/2020
צילום: מנחם רייס
צילום: מנחם רייס

יקב הרי גליל יוצא בימים אלה בקמפיין דיגיטל תחת המסר: "שותים טוב – עושים טוב".

בקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט, מוצג שיתוף הפעולה בין יקב הרי גליל למתפרת חברת המשקם המעסיקה עובדים עם מוגבלויות,  יחד יצרו השניים מארזים מהודרים לקראת חגי תשרי.

העובדים במתפרה תפרו מפות שולחן שצבען תואם לצבע היין כך שטיפות היין שמטפטפות בד"כ על מפת החג לא יפריעו למראה החגיגי של השולחן.

שיתוף הפעולה מאפשר לעובדים לשמור על מקום עבודתם ועל שיגרת חייהם שחשובה לא פחות.

 

לדברי דנה שרון, מנהלת השיווק של יקב הרי גליל: "כיקב שחרט על דגלו את נושא הקיימות הכולל גם עשייה סביבתית וגם עשייה חברתית וכלכלית, בחרנו להעביר את ייצור המפות למתפרה גלילית וכך גם לספק עבודה לבעלי מוגבלויות ולתמוך בתעשייה ובכלכלה הישראלית. אנחנו  נמשיך לעודד ייצור כחול לבן ומקווים שחברות נוספות יצטרפו למהלך"

 

לדבר אריאל לוי, מנכ"ל חברת המשקם: ״אנחנו מבקשים להודות ליקב הרי גליל על הבחירה בחברת המשקם. שיתוף הפעולה יניב תרומה חברתית כפולה- גם ללקוחות וגם לעובדי המשקם.

המטרה שלנו במשקם היא להכניס עובדים עם מוגבלויות למעגל העבודה ולאפשר להם להתפרנס בכבוד. כל יצירה של תעסוקה לעובדינו הרי זה משובח"

 

הקמפיין צולם במתפרת המשקם שממוקמת בכפר הדרוזי יאנוח ג'ת שבגליל העליון.

 

הקמפיין יקודם באתרים מובילים וברשתות החברתיות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד