הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ניו-פארם מציגה: New Spring- מבצעים אטרקטיביים לחג הפסח

3/04/2006

חגיגת המבצעים תגובה בקמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, רדיו, אינטרנט וכן סרט פרסומת שישודר בערוץ 2, תחת הסיסמא: "New Spring בניו-פארם".

 

כמו כן יעלה הקמפיין גם במגזר הרוסי, בערוץ 9, בעיתונות הארצית, במגזינים המובילים ובאינטרנט.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד