הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין משודר למותג דיאט מאלטי

15/08/2006

מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין משודר למותג דיאט מאלטי. הקמפיין הפרסומי באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי יכלול קמפיין טלוויזיה, חסויות וקמפיין קולנוע בהשקעה של 1,500,000 ₪ תחת הקונספט "דיאט מאלטי – מדהים כמה זה טעים". במבחני טעימה שנערכו נמצא כי הצרכן לא הבחין כלל בהבדלי טעם בין המאלטי הרגיל לדיאט מאלטי ומכאן המסר השיווקי - "דיאט מאלטי – מדהים כמה זה טעים".

 

אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי: " מבשלות בירה ישראל היתה הראשונה שהשיקה בירה שחורה דיאט בישראל בשנת 2003 בעקבות מחקרים שבהם עלה כי המחסום העיקרי לצריכת מאלטי הינו תדמיתו כמשקה משמין. הקמפיין החדש של דיאט מאלטי מציג את המשקה כמשקה מפנק ומדגיש את הערכים הקלוריים הנמוכים של הדיאט מאלטי מבלי להתפשר על טעם הנפלא".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד