הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חוזרים ללימודים: מי עדן יוצאת בקמפיין "חזרה לבית הספר" בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ₪

20/08/2006

חברת מי עדן,  המובילה בשוק המים המינרלים, עולה בקמפיין מכירתי  למבצע "חזרה לביה"ס". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, עולה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובשלטי חוצות, בהשקעה של כ 1.5 מיליון ₪.

 

הקמפיין ישווק מבצע מיוחד של מי עדן לקראת החזרה לביה"ס, במסגרתו המצטרפים לשירות 'מי עדן עד אליך', יקבלו לביתם גם 48 בקבוקים אישיים של חצי ליטר, המיועדים לילדים לביה"ס.

 

לדברי סמנכ"ל שיווק מי עדן, אורית גזית: "בעיקר עכשיו, עם חזרת הילדים ללימודים, חשוב להדגיש את חשיבות שתיית המים. מחקרים הוכיחו כי מאזן נוזלים תקין מסייע לריכוז ומשפר ביצועים קוגניטיביים. הקישור בין הבר הביתי לבין הבקבוקים האישיים, יאפשר להורים להקנות הרגלי השתייה בריאים לילדיהם ".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד