הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לרגל ראש השנה והחגים, IDdesign מעלה קמפיין בהשקעה כוללת של מיליון וחצי ₪.

20/08/2006

לרגל ראש השנה והחגים, IDdesign מעלה קמפיין בהשקעה כוללת של מיליון וחצי ₪.

 

הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית יוצאת בקמפיין טלוויזיוני תחת הכותרת New Collection New Design בהשקעה כוללת של כ- 1,500,000 ש"ח. הקמפיין, נעשה באמצעות משרד הפרסום   Logic Advויעלה בערוצים 2 ו- 10 למשך כשבועיים.

 

בקמפיין יוצגו חדרים מעוצבים בשלמות, כשהפריטים המרכיבים את העיצוב הכללי נעלמים מתוכם בזה אחר זה – עד שנותרות מערכות ישיבה מובילות, במחירי מבצע מיוחדים. עוד מבטיחים ברשת כי הקמפיין "יחשוף סגנונות שונים של עיצוב בינלאומי עדכני –  חדרים שונים, המעוצבים בצבעוניות מגוונת, חומריות מודרנית וצורניות מושלמת – על פי המגמות המובילות בעולם העיצוב הבינלאומי".

 

לי אפיק, מנהלת הסחר והשיווק של רשת IDdesign, אומרת כי " מתוקף מעמדנו, כחלק מהרשת הבינלאומית המובילה לריהוט ועיצוב הבית, אנו ב-IDdesign  רואים זאת כחובתנו לשקף בפני קהל לקוחותינו את הנעשה בעולם העיצוב הבינלאומי, את הלכי הרוח וסגנונות העיצוב החדשניים והעדכניים ביותר ".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד