הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג "סווטש" יוצא בקמפיין פרסום רחב היקף לקראת מבצע הקיץ השנתי בהיקף של 2 מיליון ₪

21/08/2006

חברת "רולטיים", יבואנית שעוני "סווטש" בישראל, תעלה את קמפיין הטלוויזיה תחת הסלוגן "SWITCH TO SWACH ". במסגרת הקמפיין ניתן יהיה להביא כל שעון מכל סוג ולקבל תמורתו זיכוי של עד 120 ₪ לקניית שעון חדש.

 

הקמפיין, שהיה אמור לעלות באמצע חודש יולי ונדחה בעקבות המלחמה, עולה לאוויר ב- 23/8, ובמסגרתו תיחשף גם סדרת השעונים החדשה מבית "סווטש", הנקראת JELLY IN JELLY ובה שעונים אשר עוצבו בהשראת ובעזרתם של חברי להקת ה- BLUE MAN GROUP – אחד המופעים המצליחים והידועים בברודווי ובעולם כולו. גם סרטון הפרסומת, שצולם בארגנטינה, הוא בכיכובם של חברי הלהקה ועולה במקביל בכל העולם.

 

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן-נתן ויכלול פרסום בערוץ 2, מודעות בעיתונות יומית ומגזינים, מסכי קולנוע, פרסום ופעילות קד"מ בנקודות המכירה.

מלי אשכנזי, מנהלת השיווק של סווטש: "מבצע הקיץ הגדול כבר נהיה מסורת שנתית ב'סווטש'. השנה החלטנו לפנות לקהל הרחב אשר אינו עונד סווטש שיצטרף להצלחה העולמית. בניגוד לשנים קודמות הוחלט לגבות ולקדם את המבצע גם באמצעות פרסום מאסיבי ורחב היקף".

 

המותג "סווטש", אשר נולד בשנת 83', נחשב כיום למותג השעונים הנמכר ביותר בעולם והשנה הגיע למכירות של 333 מיליון יחידות. הוא נמכר בלמעלה מ- 13 אלף נקודות מכירה בכ- 100 מדינות.

בישראל משווק המותג "סווטש" על ידי חברת "רולטיים", יבואנית השעונים הגדולה בישראל, ב- 5 חנויות מותג ברחבי הארץ ובלמעלה מ- 100 נקודות מכירה שונות.

מידי שנה נמכרים בארץ  למעלה מ-  150 אלף שעוני סווטש. המותג  תופס כ- 20 אחוזים מכלל שוק השעונים הנמכרים בישראל, אשר מוערך בכ- 300 מיליון ₪.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד