הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין טלויזיה חדש לשופרסל דיל באמצעות משרד הפרסום "גיתם" בהשקעה של מיליון וחצי שקל

21/08/2006

קמפיין טלויזיה חדש לשופרסל דיל באמצעות משרד הפרסום "גיתם" בהשקעה של מיליון וחצי שקל.

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 עם  2 סרטי תדמית חדשים הממשיכים את האסטרטגיה של שופרסל דיל, תחת הסלוגן "הכסף שלך קונה יותר".

ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל, אמר היום כי הקמפיין הפרסומי ממשיך את השפה הקיימת לשופרסל דיל ומהווה אבולוציה לסרטי ההשקה שבה  אין אנו מציגים מחירים ומבצעים אלה מעבירים את  עוצמת המותג  עם שימוש בהומור וצילומים מחוץ לרצפת הסופר עם המסר אותו אנו רוצים להעביר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד