הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ראלקו סוכנויות פותחת בקמפיין חדש לחגים בביצוע ראובני-פרידן

22/08/2006

חברת ראלקו יבואנית מוצרי "שארפ" ו"זנוסי" בישראל יוצאת בקמפיין בטלוויזיה בהיקף של כחצי מיליון שקל.

 

חברת "ראלקו סוכנויות", יבואנית מוצרי "שארפ" ו"זנוסי" בישראל, עולה בקמפיין חדש בטלוויזיה (ערוץ 2 ו 10) החל מה 20 באוגוסט ועד ערב ראש השנה, שיציג את מבצעי החברה לחגים. הקמפיין, מבית היוצר של חברת הפרסום "ראובני פרידן", מוערך בהיקף של כחצי מיליון שקל.

 

במסגרת הקמפיין יתוקשר המבצע המרכזי של החברה לחגים ובו כל הרוכש מקרר היברידי, בעיצוב חדשני ושימושי (4 דלתות) המאופיין בטכנולוגיה מהפכנית של עוצמת קור גבוהה ואחידה השומרת על טריות המזון למשך תקופה ארוכה, במחיר מומלץ לצרכן של 17,400 שקל יקבל במתנה טלוויזיית שארפ LCD, מסך 20 אינטש. כמו כן, יוצגו מבצעים נוספים של החברה הכוללים הנחות של עשרות אחוזים על כיריים של זנוסי, טלוויזיית 14 אינטש של שארפ ומערכת סטריאו מיקרו מבית שארפ. 

 

לדברי אילן מזרחי, מנכ"ל ראלקו, חודשים אוגוסט וספטמבר נחשבים לתקופה בה נרשם גידול ניכר במכירות של מכשירי חשמל לבנים ובעיקר מקררים! חברת ראלקו החליטה להטיב עם צרכניה במהלך תקופה זו והיא יוצאת במגוון מבצעים אטרקטיביים על מוצרים מובילים של שארפ וזנוסי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד