הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

'גרייט סמייל' המרכז להלבנת שיניים וטיפוח הפה משיק קמפיין חדש בהיקף כספי של 150 אלף שקלים

24/08/2006

פתיחת הסניף הראשון נאמדת בכ-1 מליון שקלים ובכוונת הרשת לפתוח 3 סניפים נוספים, עד סוף שנת 2008.

 

הקמפיין ילווה בסיסמה: " שעה אחת. טיפול אחד. חיוך אחד מושלם."

 

'גרייט סמייל', המרכז להלבנת שיניים וטיפוח הפה משיק קמפיין חדש. הקמפיין מבית היוצר של פרסום 'ארד תקשורת' ילווה בסיסמה: " שעה אחת. טיפול אחד. חיוך אחד מושלם." .

הקמפיין יעלה במודעות עיתונות וברדיו תל אביב 102 FM  בהיקף כספי של 150 אלף שקלים.

 

'גרייט סמייל', (Great Smile), המתמחה בהלבנת שיניים, השיקה את הסניף הראשון בישראל , במרכז ויצמן, תל אביב. ההשקעה בפתיחת הסניף הראשון נאמדת בכ-1 מליון שקלים ובכוונת הרשת לפתוח 3 סניפים נוספים, בפריסה ארצית, עד סוף שנת 2008.

 

לדברי ד"ר ארי גרינספן, מבעלי 'גרייט סמייל' , שיטת ההלבנה של  'גרייט סמייל' הוכתרה על פי ה –(ADA)  American Dental Association, המגזין היוקרתי של איגוד רופאי השיניים האמריקאי, כשיטה בעל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק הלבנת השיניים העולמי, המביאה את התוצאות הטובות ביותר ובזמן הקצר ביותר של 45 דקות.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד