הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"רהיטי צרעה" יוצאת לראשונה בקמפיין שלטי חוצות

24/08/2006

8 ימים לפני תחילת שנת הלימודים, חברה רהיטי "צרעה-גלובל",המתמקד במבצעים ברשתות "הום סנטר" ו"אופיס דיפו" ובאולמות צרעה.

 

ימים ספורים לפני החזרה לבית הספר חברת רהיטי צרעה –גלובל "מסתערת" על שוק כיסאות התלמיד  ויוצאת בקמפיין שלוט חוצות נרחב . סלוגן הקמפיין: "כסא טוב זה צרעה". זוהי הפעם הראשונה שחברת רהיטי "צרעה-גלובל" יוצאת בקמפיין שלטי חוצות. 

הקמפיין נערך בהשקעה של 250,000 ₪ ויכלול שלטי ענק וגשרים ברחבי הארץ אשר יעלו החל מיום ד' 24.8.06 ועד היום הראשון של תחילת הלימודים (יום א' 3.9). הקמפיין מתמקד במבצעים ברשתות "הום סנטר" ו"אופיס דיפו" ובאולמות צרעה.

 

אלי גרניט, מנכ"ל רהיטי "צרעה-גלובל": "ימי המלחמה עיכבו הורים רבים מלצייד את ילדיהם בציוד מתאים ורכישות רבות מתרכזות בשבוע האחרון של אוגוסט. עקב כך בחרנו לצאת בקמפיין נרחב בימים אלו. יותר ויותר תלמידים מבלים שעות ארוכות מול המחשב במקום לבצע פעילות גופנית חשיבות הכסא הופכת לקריטית להתפתחותו התקינה של הילד. בקמפיין הנוכחי חשוב לנו להעלות את מודעות ההורים להשלכות הבריאותיות של ישיבה נכונה ובחירת כסא מתאים לילד".

 

"צרעה- גלובל" הינה החברה המובילה בישראל לכיסאות וריהוט משרדי. חברת בת של קבוצת "גלובל" - יצרנית הכסאות המשרדיים הגדולה בעולם. "צרעה- גלובל" מספקת פתרונות כוללים למשרד, ביניהם: כסאות, מערכות ריהוט ונגרות מיוחדת.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד