הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טרנסכלל יוצאת בקמפיין ארצי רחב היקף ולראשונה בענף תעלה בפרסום אינטרנט באתרי הכלכלה המובילים

28/08/2006

טרנסכלל סחר, יוצאת היום בקמפיין פרסומי לתקשור אסטרטגיית השיווק החדשה, תחת הסיסמא "ממשיכים לעבוד חכם", בהשקעה של 30,000 דולר.

 

בשבועות האחרונים עברה חברת טרנסכלל  מהפכה ושדרוג עמוק של מערך השירות. החברה החליפה ספק לוגיסטי עולמי ובמקביל הציגה גידול מרשים ברווח הנקי במחצית 2006. לאחר שלאחרונה הוסיפה ללוגו שלה את הסלוגן "לוגיסטיקה חכמה", השיקה אתמול החברה קמפיין פרסומי מהגדולים שהיו בשנים האחרונות בענף הלוגיסטיקה תחת הכותרת: "ממשיכים לעבוד חכם".

 

טרנסכלל בחרה לשים את עיקר הדגש בפרסום במדיה האינטרנטית והקמפיין הפרסומי שלה יעלה בפורטלים המובילים בישראל לרבות YNET, גלובס, TheMarker. קמפיין האינטרנט – באמצעות חברת האינטראקטיב twisted,  יעשה שימוש בכתבות פרסומיות (Advertorials) ובאנרים מסוגים שונים. במקביל, יגובה הקמפיין  בשלטי חוצות במקומות מרכזיים ברחבי הארץ ופרסומים בעיתונות ארצית ומקצועית כתובה.

 

בחודש יוני השנה חתמה טרנסכלל על חוזה עם ספק לוגיסטי אמריקאי חדש – UTi Worldwide, במסגרת הקמפיין חושפת טרנסכלל את אסטרטגיית השיווק החדשה שלה בצורת "חבילת שירותים" בשם Logistics 2007 המציעה פתרון שירות ממוקד לכל לקוח, מערכות מידע תפורות ושירות עולמי של UTi Worldwide.

 

טרנסכלל סחר היא אחת מחברות שירותי הלוגיסטיקה הגדולות והמצליחות בשוק הישראלי כבר יותר מארבעים שנה. טרנסכלל היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א ונתוני הצמיחה שלה משקפים צמיחה משמעותית לאורך שנים, עם נתח שוק מרכזי בסקטורים רבים במשק: הייטק, ביטחון, תרופות וציוד רפואי, חקלאות, דפוס, פלסטיקה ועוד. 

 

באוגוסט 2006, שדרגה טרנסכלל את מערך השירות העולמי שלה עם חיבור לספק שירותי הלוגיסטיקה העולמי UTi Worldwide, אשר ברשותה רשת בין-לאומית של שירותים לוגיסטיים בכל הזירות המשמעותיות בעולם.

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד