הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אסם בקמפיין חדש למרקי תיבול בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח

29/08/2006

חברת אסם מעלה קמפיין חדש למרקי תיבול. הקמפיין תחת הסיסמא הוותיקה שמלווה את מוצרי אסם הקולינאריים - "טעם שמחזיר אותי הביתה".  הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון ₪, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל סרטון טלוויזיה.

 

המנגינה  שמלווה את הקמפיין לקוחה מהשיר "אהבתיה".

 

הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וערוצים רוסיים.  

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד