הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ברליץ, בית הספר ללימודי, שפות ישקיע 100,000 שקלים בקמפיין אינטרנט

30/08/2006

הקמפיין יהיה עבור 'ברליץ קידס'  - התוכנית השנתית ללימוד אנגלית לילדים ובני נוער, תחת הסיסמא "תשקיעו בנכס עבור הילדים שלכם".

 

ברליץ, בית הספר המוביל ללימודי שפות, עולה בקמפיין אינטרנט חדש לתוכנית הלימוד: ברליץ קידס בקורסים שנתיים תחת הסיסמה : 'תשקיעו בנכס עבור הילדים שלכם'  (מבית היוצר של פרסום 'אדלר חומסקי & ורשבסקי'). הקמפיין יעלה באתר MSN למשך שבועיים בהיקף כספי של 100,000 שקלים.

 

לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, "התכנית השנתית ללימוד השפה האנגלית היא נכס שהורים מעניקים לילדיהם, כלי לכל החיים וחוויה מעשירה ומגבירת ביטחון בכלל ובבית הספר בפרט". Berlitz Kids היא תוכנית ייחודית וחווייתית ללימוד אנגלית לילדים בגילאי 4 עד 18, שפותחה על ידי ברליץ העולמית. התוכנית המעניקה לילדים ובני נוער את הכלים להתמודדות עם השפה האנגלית.

 

תוכניות הלימוד השנתיות  של ברליץ קידס לפי חלוקת גילאים בקבוצות קטנות של עד 8 תלמידים:

לילדים בגילאי – 4 – 8: פותחה תכנית לימודית מקיפה וייחודית המשלבת בתוכה דמויות מהסדרה "רחוב סומסום" והופכת את חוויית הלימוד לנגישה ומעניינת עבור הילדים. הבובה Tingo (טינגו) יוצרת סביבת לימודים נוחה ומהנה.

 

'ברליץ'  (www.berlitz.co.il), היא החברה המובילה בעולם ללימוד שפות והכשרות בין תרבותיות המפעילה מעל ל-450 מרכזי לימוד הפרושים ב- 63  מדינות. בישראל מפעילה "ברליץ" 9 מרכזי לימוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד